לסיפור מאלה כל המאמרים

הכרויות 30 - לא מה שהיה בעבר




מאת איתן דויטש

הכרויות 30


בעבר נהוג היה שאנשים הקימו בית ומשפחה בשנות ה-20 המוקדמות שלהם. לאחר סיום הלימודים או לאחר השחרור מהצבא מרבית האנשים היו מתחתנים, בדרך כלל עם בן הזוג הראשון שלהם. מי שלא הכיר בן זוג בתיכון בדרך כלל היה מכיר אותו בצבא, אך מערכות היחסים הללו היו נותרות יציבות לכל אורך החיים ולא נהוג היה להחליף מספר רב של בני זוג במהלך  החיים. לעומת זאת, בחברה החילונית של ימינו בדרך כלל מערכות היחסים הראשוניות הללו אינן נותרות לאורך זמן וישנם ערכים חדשים שמחליפים את ערכי הנאמנות והיציבות. למשל, יש חשיבות הרבה יותר גדולה לכך שהאדם יתנסה במספר מערכות יחסים ויהיה בטוח שמערכת היחסים בא הוא נמצא היא היא מערכת היחסים המתאימה לו ביותר. כתוצאה מכך אנשים מפרקים קשרים בקלות רבה יותר מבעבר ומספר הרווקים בשנות ה-20 המאוחרות ובשנות ה-30 עלה בצורה משמעותית. למעשה, כיום לא נהוג להתחתן לפני שנות ה-20 המאוחרות לכל הפחות. לכן, גילאי ה-30 הם הגילאים בהם הלחץ להקים משפחה גורם למרבית הפנויים פנויות להקדיש לא מעט מכוחם ומזמנם על מנת להכיר את בן הזוג המתאים.

הכרויות 30 - קשיים

אחד הקשיים הבולטים בגיל זה הוא שההיצע הוא עצום. זה הגיל בו יש המון רווקים ורווקות מבוקשים, וכיוון שהבחירה היום היא כל כך דקדקנית כל אחד צריך לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר.

קושי נוסף בהכרויות 30 הוא הקושי הנעוץ בהבדלים בין המינים. בדרך כלל נשים בגילאי ה-30 מעוניינות הרבה יותר מגברים להתמסד ולהקים משפחה מהר ככל האפשר, היות והשעון הביולוגי מאותת להן כי הגיעה העת ויהיה להן קשה יותר להקים משפחה ככל שגילן יעלה. מנגד, האמת הביולוגית הזו אינה נכונה עבור גברים, שאינם חווים את הירידה במידת הפוריות שלהם באותו האופן בו חוות זאת הנשים. על כן, גברים אינם חשים את לחץ הזמן להתמסד באותו האופן שחשות הנשים. התוצאה של כך היא שהרבה פעמים גברים בגילאי ה-30 יעדיפו נשים צעירות יותר שאינן רוצות להביא ילדים מהר ככל האפשר. כך, נשים בנות 30 נאלצות להתחרות בנשים צעירות יותר ועבור גברים המבחר ממנו הם יכולים לבחור הוא גדול יותר מאשר עבור נשים. על כן, ניתן לומר כי הכרויות 30 קשות יותר עבור נשים מאשר עבור גברים.

קושי נוסף בהכרויות 30 הוא הלחץ ההולך וגובר של הסביבה להכיר בן/בת זוג. היות וזה נחשב הגיל ה"מתאים" להקמת משפחה, צעירים בגיל זה חווים לחץ מסביבתם הקרובה אם הם טרם מצאו את הפרטנר המתאים למשפחה, ולחץ למסד את הקשר אם קיים קשר משמעותי. כלומר, מהרבה בחינות, על אף שגילאי ה-30 נחשבים כגיל הטוב ביותר להכיר בן זוג ולהתחיל את החיים המשותפים, המשמעויות החברתיות של הגילאים הללו עשויות דווקא להקשות על האדם.

הכרויות 30 – זה לא הסוף

אם גם אתם מדגדגים את גיל השלושים מלמטה (או עוברים אותו כחוק השערה מלמעלה) ואתם מחפשים הכרויות 30 אז הגעתם למקום הנכון. הטיפ הראשון שלי אליכם הוא לשמור על אופטימיות, ברגע שתהיה לכם התקווה למצוא אהבה אליכם לפעול לקידום העניין. הכרויות לבני 30 הינם דבר אפשרי ביותר, תתחילו לחפש שידוכים דרך מכרים, להתחיל עם אנשים שמוצאים חן בעינכם בעבודה, לימודים (וכן גם ברחוב). אישית, אני ממליץ למי שמוצא את הדרכים האלה לא יעילות, פשוט לחפש הכרויות 30 ברשת, תתחילו עם אנשים ברשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר וכו) או באתרי הכרוית (דוגמת האתר הבא).

ותזכרו להתאהב זה עניין מנטלי, פשוט קחו נשימה, תאזרו בסבלנות והרבה בהצלחה (כן צריך גם להנות).


איתן (סתם אחד) - שנותן עצות בחינם
מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים