לסיפור מאלה כל המאמרים

להכיר דרך אתרי הכרויות - מהם היתרונות ומהם החסרונות?



מאת אוהבים.נט הכרויות

אין ספק כי פריחתם של אתרי ההיכרויות בשנים האחרונות מעידה על מגמה חדשה יחסית המסתמנת בשוק הפנויים-פנויות. כל פנוי או פנויה חשבו לפחות כמה פעמים להצטרף לאתר הכרויות זה או אחר. חלק הצטרפו וחלק, מסיבות כאלה ואחרות, עדין לא.

ישנן דרכים רבות להכיר בן/בת זוג לחיים ולכל דרך יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות העיקריים של הכרויות דרך אתרי הכרויות באינטרנט.


היתרונות

 
  1. מגוון עצום - כיום ברשת ניתן למצוא המון אתרי הכרויות. חלק מאתרי ההכרויות הינם כלליים אבל חלק מהם פונים לפלח אוכלוסיה מסויים כגון: אתרי הכרויות לדתיים, אתרי הכרויות לגייז, אתרי הכרויות לפרק ב', אתרי הכרויות דיסקרטיות ועוד... ובכל אתר ניתן למצוא מגוון של אלפי פנויים ופנויות בדיוק כמוך. לא משנה לאיזה פלח אוכלוסיה אתם שייכים, אין שום סיכוי שהייתם יכולים למצוא מגוון רחב כל כך בשום דרך הכרות אחרת.

  2. מיקוד - בכל אתר הכרויות המכבד את עצמו קיים מנגנון חיפוש חכם המאפשר לכם לחפש בני זוג לפי קריטריונים מפורטים וממוקדים שאתם קובעים. כך מובטח לכם שרוב האנשים שיופיעו בתוצאות החיפוש אכן עונים על הקריטריונים שבחרתם ויש סיכוי גבוה יותר להתאמה.

  3. עלות - היום ניתן למצוא אתרי הכרויות חינמיים לגמרי שלא נופלים במאום מאלה שבתשלום. אבל אפילו אם החלטתם להירשם לאתר הכרויות בתשלום, בד"כ מדובר בסכום חודשי זניח למדי (ששווה בערך לשני דייטים בבית קפה) ותמורתו אתם יכולים להכיר המון בני זוג פוטנציאליים.

  4. נוחות - מה יותר נוח מאשר לשבת מול המחשב בבית, בשעות המתאימות לכם, ופשוט לגלוש ולהכיר? אין צורך להתלבש, להתגלח או להתאפר... גם ככה אף אחד לא רואה אתכם.

  5. אין מחוייבות או הרגשה של "לא נעים" - נניח שמישהו מצא חן בעיניכם. אתם מצ'וטטים אולי מדברים בטלפון... אם נראה לכם מתאים - קובעים פגישה. אם לא מתאים - פשוט עוברים לבא בתור. בניגוד לבליינדייטים שמסדרים לכם (חברים או דודות מודאגות), אין לכם כל הרגשת מחוייבות לאנשים שאתם פוגשים באתר ולכן אתם לא מוצאים את עצמכם ממשיכים בדייט כי "לא נעים לכם".

החסרונות

  1. הונאות - כמו בכל תחום אחר, גם אתרי הכרויות יכולים להוות פלטפורמה מצויינת לנוכלים שמחפשים אתכם ורוצים להפיל אתכם בפח. במאמר "זהירות! אתרי הכרויות" תוכלו ללמוד כיצד להיזהר מנוכלים ברשת.

  2. מחט בערימת שחת - מצד אחד, המגוון העצום של הגברים והנשים ברשת מאפשר לכם להכיר אנשים שלא הייתם פוגשים בשום דרך אחרת. מצד שני, לפעמים קיימת ההרגשה שמרוב עצים לא רואים את היער...  בשביל זה קיימים מנגנוני החיפוש. השתמשו בהם בצורה יעילה וכך תוכלו למקד את מאמציכם בהכרות עם אנשים המתאימים לכם.

  3. ייאוש - בגלל המבחר העצום, אתם מכירים המון בני/בנות זוג פוטנציאליים ויוצאים לדייט ועוד דייט... אבל שום דבר לא קורה... נשמע מוכר? ובכן, תזכרו שלא מדובר על משהו ייחודי דווקא להיכרויות דרך האינטרנט. מציאת בן/בת זוג לחיים זהו תהליך ארוך שלוקח זמן, ובמאמר "אתרי הכרויות: למצוא מחט בערימת שחת" תוכלו לקרוא על דרכי התמודדות עם התחושות המאפיינות פנויים ופנויות.

כפי שראינו, כמו לכל דבר בחיים, גם להכרויות דרך האינטרנט יש יתרונות וחסרונות, אך לפחות לדעתי, היתרונות עולים על החסרונות (בעיקר בגלל שלכל חיסרון יש פיתרון).

גם אם בעבר יצא לכם לגלוש באתרי הכרויות וחוויתם אכזבה, כדאי לכם לתת להם הזדמנות נוספת משתי סיבות עיקריות: 

  1. כל יום מצטרפים אלפי גברים ונשים חדשים למאגר, ההיצע גדל, ולכן גם אם לא מצאתם את החצי השני שלכם בעבר, יתכן שעכשיו הוא שם, מחפש אתכם.

  2. אתרי ההכרויות משתכללים כל הזמן ומוסיפים עוד ועוד פיצ'רים ומנגנונים חכמים שתורמים לחוויית הגלישה באתר ואמורים לסייע למשתמשים בחיפוש. לכן גם אם בעבר התקשיתם למצוא מה שאתם מחפשים, היום זה יהיה כבר יותר קל.


בהצלחה!

אוהבים.נט - אינדקס אתרי הכרויות . כל אתרי היכרויות באתר אחד!

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים