לסיפור מאלה כל המאמרים

איך לדעת על מה לדבר עם בחורה?


מאת מאג'ד עלואן

היי,

היום הכנתי עבורך מאמר מיוחד שנוגע בבעיה שכל גבר אשר מתחיל ללמוד לתקשר עם נשים בצורה מושכת, נתקל בה. אני בטוח שכאשר ניגשת לדבר עם מישהי, עלתה בראשך יותר מפעם אחת השאלה "על מה לדבר עכשיו?" או "איך להמשיך את השיחה?" או "איך למצוא נושא שיחה טוב?". אלו הן השאלות הנפוצות ביותר בתחום וברגע שאתה מגלה את התשובות עליהן, פתאום אתה שם לב עד כמה קל הופך להיות עבורך לתקשר עם נשים ועד כמה בקלות אתה יכול לסחוף אותן אל תוך שיחה מרתקת.

אחד הבוגרים שלנו נתקל במהלך התלמדותו בשאלות אלה והחליט להבהיר לעצמו את התשובה עליהן אחת ולתמיד. לאחר שבדק רעיונות שונים בשטח, הוא הכין מאמר שמסביר את עיקר הדברים שהוא גילה, ולאחר שתקרא אותו, גם אתה תוכל להשתמש באותו הפתרון הפשוט והיעיל שהוא מצא לעצמו.

מה שמיוחד במה שאתה הולך לקרוא עכשיו, הוא שזו לא עוד תאוריה, אלא אלו דברים מעשיים שמגיעים ישירות מהשטח ומהניסיון האישי של אנשים שהחליטו אחת ולתמיד לפתור עבורם את הבעיה של "על מה לדבר עם בחורה?".

אז על מה לעזאזל מדברים עם בחורות?

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר אצל אומן הפיתוי המתחיל היא "על מה אני מדבר איתה? נגמרות לי המילים". אני גיליתי את הסוד במקרה לגמרי, ורק לאחרונה הבנתי אותו עד הסוף בעזרת כמה תובנות יפות.

תמיד הייתי די מאוהב בעצמי. במובן הרע של המילה. בתור שכזה, מאוד אהבתי לשמוע את הקול של עצמי. זו תבנית התנהגות שאני סובל ממנה עד היום, גם אם קצת פחות. אני עוד עובד על זה. אבל בדבר אחד זה קידם אותי. יכולתי לסחוף אנשים, כי מאוד אהבתי לדבר על עצמי בצורה טעונה מבחינה רגשית. אהבתי לחיות את הסיפורים שלי ולצבור מעריצים. איכשהו, אם כבר עברתי את ההתחלה (וזה קרה לעיתים רחוקות ביותר), יכולתי לסחוב שיחה גם שעות.

הבנתי אז באופן אינטואיטיבי ומעורפל, משהו שאחר כך למדתי אותו בצורה מסודרת. האסימון נפל.

הנה הגרסה המקוצרת, בשבילכם:

בערך מגיל ארבע, אתם למעשה מכירים כל אדם שאתם פוגשים. לא, אתם לא מכירים את העובדות, ולא את סיפור החיים שלו. אבל אתם מכירים פחות או יותר את אותם הרגשות שהוא מכיר. יש לכם כל כך הרבה במשותף שאתם אפילו לא מתארים לעצמכם. שניכם חוויתם פחד, התרגשות, פליאה, עצב, תאווה, כעס, חרטה, אשמה, אכזבה, שמחה, התאפקות, בוז, הערצה, הערכה, ועוד הרבה מאוד רגשות שאין לנו עבורם מילים (ודרך אגב, זה רעיון טוב לדעת להבחין בדקויות בין הרגשות של עצמך). אז דברו על מה שיש לכם במשותף!


אל תדבר עם בחורה על עובדות

זה לא מעניין. בשיחה שלך צריך להיות רק נושא אחד - אתה והיא. אל תספר עובדות, אלא דבר על רגש. תאפשר לה להתחבר אליך. אני אתן דוגמא: נסו להתחבר מהר למילה הבאה: "כיסא". ...קשה, נכון? עובדות לא מדברות כל כך לבן אדם. רגש לעומת זאת, כן. זה לא משנה על מה אתה מדבר. זה יכול להיות הדבר הרגיל ביותר, למשל הפרויקט שלכם בעבודה. רק קחו בחשבון שקשה לה או לכל מי שלא הגיע מתחום ההיי-טק להתחבר להסברים על המהות של איזה צ'ופצ'יק סלולרי, אבל היא יכולה בקלות להתחבר לזה שכעסת על חבריך לצוות, או למתח שחשת בימים המכריעים האחרונים.

נשים מבינות את הדיבור הזה. להן משום מה זה הרבה יותר טבעי. הן מלכתחילה מכוונות לדבר על רגשות, בזמן שאנו הגברים מכוונים לדבר על עובדות. לכן, ברגע שאתה מתחיל לדבר ב"שפה" שהן מבינות הרבה יותר טוב, מתחילים לקרות דברים נפלאים. לא משנה וגם לא כל כך חשוב איזה נושא אתה מעלה, מה שחשוב הוא שתתמקד בדבר הנכון.

זכור - אל תתמקד בעובדות, אלא התמקד ברגשות שהיו לך אז או שיש לך היום כלפי אותו הנושא.

שיחה עם בחורה בנויה מכך, שאתם מדברים בתורות. אתה אומר משהו והיא מקשיבה, ואז היא מגיבה לזה ואומרת משהו משלה. ואז תורך שוב להגיב למה שהיא אמרה. זה עד כדי כך פשוט - להקשיב ולהגיב. כל מה שאתה צריך לעשות, זה לתת לה להשיב, ולהגיב לא לעובדות של מה שהיא אומרת, אלא לרגש שהיא מביעה. איך עושים את זה? תתעניין ברגשות שלה. שתי שאלות מצויינות הן "איך הרגשת לגבי זה?" ו-"ואיך זה היה?" . אתה יכול לשאול אותן כמעט על כל דבר שהיא אומרת לך וכך להניע את השיחה למעגל נוסף דברים - רגשות, אסוציאציות, נושאים.

בוא נסכם את כל מה שהיה כאן

- עיקר השיחה צריך להיות על רגשות שאתה והיא הרגשתם בסיטואציות שונות ולא על עובדות.
- על כל עובדה או דעה שאתה אומר, הוסף תיאור של איך אתה מרגיש כלפי העובדה או הדעה הזו.
- השתמש בשאלות "איך הרגשת לגבי זה?" ו-"איך זה היה?" כדי לעודד את הבחורה לדבר בשפה שהיא כל כך אוהבת.
- כשממש אין לך מה להגיד, היזכר במקרה כלשהו מהחיים שלך, מהעבודה, מהבילוי האחרון או מסיטואציה אחרת כלשהי, ספר עליו בקצרה והוסף את תיאור הרגשות שלך באותם הרגעים. לאחר מכן תוכל לשאול את הבחורה אם גם לה היה מקרה דומה ולשאול מה היא הרגישה בו. אתה תמיד יכול להכין מראש סיפור או שניים שתוכל לשלוף מהשרוול במקרים שבהם אתה ממש נתקע בשיחה.

Babbling Wombat

השיטה למקד את השיחה ברגשות ולא בעובדות נותנת תוצאות מעולות, אבל היא רק קצה הקרחון. ישנן שיטות נוספות לפיתוח והחזקת שיחה מעניינת לאורך זמן, למשל איך לפתח שיחה מאתגרת, איך לפתח שיחה שבמהלכה נוצר מתח מיני, כיצד לפתח שיחה שתיצור סקרנות מטורפת אצל הבחורה וכמובן חייבים לדעת כיצד לשלב כלי משיכה בכל סוגי השיחות האלה. את כל זה אנחנו מלמדים בקורס "אמנות הפיתוי" שבו בנוסף ללימוד התיאורטי אתה עובר סדרה של תרגילים לפיתוח יצירתיות, על מנת שתוכל להחזיק שיחות מעניינות, מרתקות וסוחפות לאורך כמה זמן שתרצה, בלי להיתקע.


***מאג'ד***

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים