לסיפור מאלה כל המאמרים

נסיונות לעקיפה אסורה באתרי הכרויות


מאת Erez E

תוך כדי שיטוטי באתרי הכרויות רבים וטובים, נתקלתי לא פעם בניסיונות מטופשים של חכמולוגים משני המינים, שמציגים את עצמם עם תמונות לא להם, או כרווקים ורווקות, או כפרודים ופרודות, כאשר מצבם המשפחתי, ולא אחת גם גילם, שונים בתכלית ממה שהם מספרים לנו על עצמם בכרטיס האישי שלהם.

רוב ניסיונות ההטעיה האלה, כפי שמתברר, לא מחזיקים מים לאורך זמן. הם מתגלים בדרך כלל כאשר ההכרות הראשונית, זו שמתנהלת באמצעות אתר ההכרויות, עולה מדרגה ונפגשים פנים אל פנים בדייט הראשון, או מעט מאוחר יותר, לאחר מספר מפגשים.

רוצים לראות את תעודת הזהות

אין ספק בכך, שמרבית הגברים והנשים, שמסתתרים מאחורי מצגי שווא (בתוך אתרי הכרויות שונים), כדי לגנוב את דעת בני ובנות המין השני, לא מחפשים באתרי הכרויות את הזוגיות, החום, האהבה והנישואין. לכל אחד ואחת מהם יש כוונות והציפיות נסתרות, שמן הראוי להיזהר מפניהן.

עובדה זאת, שמוכרת ללא מעט גולשים וגולשות, אשר תולים תקוות ומתייחסים ברצינות לאתרי ההכרויות, חידדה בקרב רבים את סף הזהירות הננקטת על ידם, בעיקר בקרב נשים צעירות ומבוגרות, אשר לא מתביישות ולא מהססות, כפי שסופר לי, לבקש בכל דייט ראשון לראות ולעיין בתעודת הזהות של בן/בת המין השני.

בדיקה מעין זאת גרמה במקרה אחד לפחות, כפי שידוע לי, לכך שאחת מחברותי הטובות סיימה את הדייט לאחר מספר דקות, עוד לפני שהקפה התקרר. במקרה זה, הגבר שהציג את עצמו כרווק, היה נשוי ואף צעיר ממנה בשנים, בניגוד למה שנכתב על ידו בכרטיס האישי שלו.

הונאות כאלו ואחרות, כאשר הן מתגלות, הן בדרך כלל קוטעות באופן מיידי את הסיכוי והתקווה להכיר מקרוב בן או בת זוג, כדי למסד יחד מערכת יחסים טובה ובריאה, שתתבסס על אמון הדדי, נאמנות, יושר ואהבת אמת. מבחינה זאת, בכל מקרה מעין זה, עדיף להסיק את המסקנות, ללא דחיות ואשליות, ולקטוע באופן חד וחלק את הציפיות, תהיינה אשר תהיינה.

הונאות מטופשות וילדותיות

לצד כל השקרים וההונאות הללו, יש גם לעיתים ניסיונות ילדותיים להונות את אתרי ההכרויות ומפעיליהם. מדובר בגולשים ובגולשות (מכל הגילאים), שמנסים לעקוף את תנאי השימוש באתרי ההכרויות הגדולים והרציניים יותר, שהשימוש בהם כרוך בתשלום דמי מנוי חודשיים.

מאחורי ניסיונות אלו עומד כנראה הרצון ליהנות ממכלול השירותים הניתנים ע"י אותם אתרים, מבלי לשלם להם ולו גם אגורה שחוקה אחת, או ליתר דיוק, כדי לחסוך כמה עשרות שקלים בחודש, שבהם ניתן, למשל, להזמין "קפה ומאפה", פעמיים או שלוש ותו לא, בהתאם לגובה עלויות הרכישה של המנויים באתרים השונים.

אלו הם, ללא ספק, ניסיונות טיפשיים, שפוגעים בסופו של דבר בכל אלה שמנסים להונות את האתרים, אך תוך כדי כך הם למעשה משדרים מסר שלילי על עצמם, שמציג אותם כחסרי יושר אישי, אם לא גרוע מכך. במילים אחרות, הם פוסלים את עצמם מראש, בעיני אלפי פנויים ופנויות רציניים וישרים.

מרבית ההונאות נמחקות עוד לפני פירסומן

אני מדבר בעיקר על ניסיונות לשתול מספרי טלפון או כתובות מייל בתוך הטקסטים האישיים, שניתן למלא בכרטיס האישי (או בפרופיל האישי), טקסטים שבהם אנו יכולים לספר על עצמנו ועל ההעדפות שיש לנו ביחס לחצי השני.

אין ספק בכך, שמעשי עיוולת אלו לא מובילים לשום דבר טוב ומועיל, אלא להפך, הם פוגמים בתדמית החיובית של "חכמים" אלה.

לסיום. למעשה, המפעילים ברוב אתרי ההכרויות, מגלים את הנסיונות האלה ומוחקים אותם עוד לפני שהם מתפרסמים בדפי האתרים.

בספר קוהלת, ז', א', נאמר ובצדק: "טוב שם טוב משמן טוב".
במילים אחרות: טוב נעשה אם נשמור על המוניטין החיובי שיש לנו, ולא נסכן את המוניטין הזה תמורת טובות הנאה חולפות ואף מזיקות.

דייטבר - אתר הכרויות ברשת

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים