לסיפור מאלה כל המאמרים

אתרי הכרויות זה לא בשבילכם?


מאת Golan K

התירוץ: מה, אני כזה נואש/ת?
המומחים: "אז זהו, שאת/ה לא. תרשו לנו לספר לכם ששליש מהרווקים במדינת ישראל רשומים באתרי הכרויות. כך שאם אתם נואשים, אתם בחברה טובה ויותר מכך – בחברה עצומה מבחינה מספרית. היום, בעידן שכולנו עובדים (וגם מבלים) מול המחשב עד השעות המאוחרות של הלילה, אין סיבה שלא נתקדם למודלים של היכרות שמתאימים לסגנון חיים שלנו. במקום לגלוש לעוד אתר חדשות, אפשר בלחיצת כפתור להתחיל לחפש בדיוק את האהבה שרוצים. פשוט והגיוני.


התירוץ: זה בטח לא עובד. מה הסיכוי שאכיר דווקא את האחד/ת באינטרנט?
המומחים: במקום להרהר ולתרץ, בואו נביט בנתונים. ב קליק הכרויות בלבד מדווחים שהם חוגגים אחת ליום חתונה של זוג שהכיר באתר. בשורה התחתונה היא שאלפי חתונות התקיימו מאז החלו לפעול כאן אתרי הכרויות. והמסקנה המתבקשת היא שהסיכוי גדול יותר מלשבת בבית ולא לעשות כלום.


התירוץ: אני מתפדח/ת שיראו אותי באתר הכרויות באינטרנט!
המומחים: ואנחנו שואלים – פדיחות ממי? הרי כל מי שרואה אותך באתר מחפש בעצמו אהבה, וזה לגיטימי לגמרי. כולם נמצאים באתרי הכרויות והאמת היא שהתעסקות במי יראה אותי רק מעידה על חוסר ביטחון עצמי. זה הזמן להודות שאולי שווה למצוא את מקור הפחדים האמיתי, שלאו דווקא נמצא באתר זה או אחר. זכרו: חבל לפספס הזדמנות למצוא אהבה בגלל פחד.

התירוץ: אתרי הכרויות הם שוק בשר.
המומחים: אולי תעדיפו לקרוא לזה בשם אחר, מגוון רחב, למשל? למטבע יש שני צדדים, ולפעמים להיצע מרובה יש יתרונות. כל אחד מחפש את האהבה המיוחדת שלו ובאתרי הכרויות ניתן לחפש אהבה על פי קריטריונים רבים. כך שבעצם ניתן בקלות לצמצם את תוצאות החיפוש למי שבדיוק מתאים לך.


התירוץ: מנוי זו הוצאה חודשית יקרה.
המומחים: פה כבר מדובר על מתמטיקה פשוטה: קוקטייל בשבילה יעלה כ-40 שקל, פלוס בירה בשבילו בסך 25 שקל ועוד שני שוטים לחימום האווירה יוסיפו לחשבון עוד 40 שקלים. סך הכל הגענו ל-105 שקל לשעתיים בילוי. מנוי לאתר הכרויות עולה פחות. עכשיו תעשו אתם את החשבון, במה אתם מעדיפים להשקיע: דייט אחד על הבר עם בחור או בחורה שהרגע הכרתם או חודש שלם של הזדמנויות באותו מחיר?


התירוץ: אנשים שמים תמונה באתר אבל במציאות נראים אחרת.
המומחים: גם אתם שמעתם סיפורים על בליינד דייט שבו הגיע בחור בן 45 שסיפר שהוא בן 30? תבדקו טוב באיזה אתר זה קרה. בחרו אתר הכרויות שיש לו צוות מסור של שירות לקוחות, שאחראי לאשר כל תמונה שעולה באתר, כך שלא תראו לצד פרופיל של בחור אלמוני תמונה שמזכירה את בראד פיט. בנוסף, אתר אחראי ידאג שצוות האתר יאשר כל טקסט שמצורף לפרופיל, כך שרמת האמינות והאיכות של הפרופילים באתר גבוהה מאוד.


התירוץ: יש רק גברים באתר.
המומחים: טוב, זה באמת תירוץ. כי מהנתונים עדכניים באתרי הכרויות עולה שהפילוח באתר בין נשים לגברים כמעט זהה עם נטייה דווקא ליותר נשים באתרים.
ממה צריך להיזהר

התירוץ: הכרויות באינטרנט דורשות המון התעסקות. אין לי זמן לזה!
המומחים: כולנו עסוקים ואף פעם אין לנו זמן, בטח לצעדים היותר משמעותיים ומורכבים בחיים, אבל לפעמים בשביל להרוויח משהו גדול צריך להתאמץ, וזה שווה. מאמץ משמעו השקעת זמן, בין השאר. להבדיל מיציאה למקום בילוי מחוץ לבית, שלוקחת זמן (נסיעות, ישיבה במקום וכו'), כאן אתם יכולים להתנחם בגישה הנוחה והזמינה לאינטרנט, מכל מקום כמעט.


התירוץ: זה לא מה שחלמתי.
המומחים: מי לא חלם/ה להכיר את האהוב/ה בתור לסופר, במעלית של הבניין, בפארק או בכל מקום רומנטי אחר, ואז לספר לילדים בפרטי פרטים את סיפור ההיכרות המרגש? ועכשיו מה, נספר לילדים שלנו, שאבא ואמא הכירו מול המחשב?! אם תצליחו להפריד בין הפנטזיה למציאות, קרוב לוודאי שתכירו בעובדה שלפעמים הנסיך/ה לא יודעים לבד מה הכתובת בשביל לדפוק על הדלת. לפעמים צריך לתת פוש לגורל ולקחת את האהבה בידיים. מה שאמור לקרות יקרה, אבל יהיה נחמד קצת לזרז את זה, לא?


התירוץ: יש לי כרטיס ברשת חברתית.
המומחים: והשאלה היא למי אין כרטיס ברשת חברתית? לסבתא שלך, לכל החברים שלכם, לדודה מירושלים, לכולם יש. הבעיה היא שרובם לא רווקים, וגם מי שרווק לא בהכרח רציני, בשל, רוצה, מוכן לקשר ועוד מיליון סיבות וכשלים שיכולים להיות בדרך. גם ככה למצוא אהבה זו משימה קשה, לא כדאי לפחות לחפש אותה במקום הנכון? לכל אתר יש יתרונות וייעוד משלו, תיהנו מהרשתות החברתיות להתקשקש עם חברים, להעלות תמונות, לשמוע על אירועים, אבל כשאתם רוצים למצוא אהבה, גלשו לאתרים שאנשים מחפשים אותו הדבר כמוכם.

מבחר אתרי הכרויות ברשת, הכרויות בקליק, הכרויות דיסקרטיות וגם אתר הכרויות איזי דייט

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים