לסיפור מאלה כל המאמרים

הכרויות ברשת האינטרנט - חיפוש אהבה


מאת מערכת פאוורפון

הכרויות ברשת האינטרנט

מי ממכם לא חווה הכרויות כושלות בחיים ? הרי ברור שבין אם מדובר באהבה ממבט ראשון או קשר ארוך טווח, כל אחד מאיתנו יודע לזהות את התחושה, גם אם יתקשה לתאר אותה במילים.
לאתרי הכרויות קיימים שני צדדים, וחוץ מברי המזל שהגיעו לנחלה ומצאו את באתר את אהבת חייהם, רובנו ממשיכים לחפש אותה בכל מקום באתרי הכרויות השונים, ולא פעם מוצאים את עצמם מאוכזבים, מיואשים ושבורי לב. אבל אל לנו להתייאש, כי לכולנו מחכה אי שם אהבה חדשה, מחכה שנמצא אותה ונחייה לצידה חיים מלאי אושר, סיפוק ונתינה.

יש תקופות בחיים שלמרות אין ספור הכרויות, אנחנו בטוחים שהאהבה לא תידפק על דלתנו אף פעם. אנחנו מיואשים מההמתנה, מהייאוש, מחיי השגרה השוחקים. אבל אל לנו להתייאש! תמיד יש הכרויות חדשות ואהבות חדשות, ובדיוק כשאנחנו לא מצפים לה, היא יכולה לבוא, להתדפק על דלתנו, ולמלא את חיינו באושר גדול ומשמעות רבה. מעולם לא נוכל לדעת מאיפה נמצא הכרויות חדשות ואהבות חדשות שיגיעו לחיינו. זה יכול להיות ביום עבודה אפור, זה יכול להיות בנסיעת אוטובוס אקראית, זה יכול לקרות לנו בתור לקופת החולים. הכרויות חדשות תמיד מפתיעות אותנו ברגעים בחיינו בהם אנחנו מצפים לה הכי פחות, ברגעים שאנחנו לא חושבים עליה, ברגעים שאנו מרגישים ייאוש וחושבים שהרמנו ידיים מהחיפושים.

כולם יכולים למצוא הכרויות חדשות ואהבות חדשות. היא מחכה לתפוס אותכם לא מוכנים, לתפוס בשתי ידיים, ולשנות את חייכם מהקצה אל הקצה. למלא את חייכם באור גדול, באופטימיות מזהירה, באושר בלתי ניתן לתיאור. הכרויות חדשות שתוסיף פלפל לחיים שלכם, תשנה אותם מהקצה אל הקצה, תצבע אותם בצבעים שלא ידענו שקיימים. היא תמלא אותכם בתחושת נתינה, אהבה לזולת, לבן/בת זוגינו, לחיים עצמם. והיא תעשה אותכם מאושרים, כי הרי זו עוצמתה האמיתית של הכרויות למציאת אהבה - האושר הגדול בו היא שוטפת שני אנשים תמימים שביום בהיר אחד נפגשו לגמרי במקרה ומאז השתנו חייהם מהקצה אל הקצה. אהבה חדשה מחכה לכולנו, וכשהיא תגיע אנחנו נרוץ לקראתה, נקבל אותה בשתי ידיים, ונהיה המאושרים שבאדם בעזרת הכרויות אלה.

חיפוש הכרויות באינטרנט הופכים לרלוונטי יותר ויותר, גורמים רבים ולא תמיד ניתן להצביע עליהם בוודאות: תרבות הבליינדט שנמאסה על רובנו ולא באמת מאפשרת להכיר את הבן אדם כמו באתרי הכרויות, העובדה שכבר לא מתחתנים בגלל שיקול כלכלי או שידוך משפחתי, אולי סתם כי ניפחו לנו את המוח על פנטזית האהבה יותר מהדורות הקודמים, ואולי בגלל שהיום מקובל להתחתן יותר מאוחר, כל אלו גורמים לנו לא להתפשר ולהמשיך ולחפש את האהבה שלנו דרך אתרי הכרויות.
אין ספק שעוד מספר שנים אתרי הכרויות באינטרנט יהפכו לאחד המקומות העיקריים לחיפוש אהבה אם זה עוד לא קרה. הבעיה היא איך עושים את זה נכון. מחקר גדול שנערך קובע כי בעוד שבאתרי הכרויות ישנם מאות אלפי גברים המתייאשים ומבטלים את המנוי שלהם אחרי כ-3 חודשים, הסיבה מספר אחת היא - חוסר בתוצאות. כלומר הם פשוט לא מקבלים פניות מבחורות והפניות שהם שולחים נותרות ללא מענה.
הסיבה מאוד פשוטה - כנסו לאתר הכרויות לבחירתכם והירשמו עליו בחינם - ההרשמה הראשונית לפתיחת פרופיל אינה עולה כסף ברוב אתרי הכרויות שאני מכיר. אני רוצה שתפתחו פרופיל, אבל לא פרופיל שלכם - אלא פרופיל של בחורה. תמצאו תמונה מהאינטרנט איפשהו, תרשמו תחת שם ואי מייל בדויים ותרשמו מה שבא לכם בפרופיל, או אפילו יותר טוב, אל תרשמו כלום. תבדקו את תיבת הדואר הפיקטיבית שלכם אחרי שבוע - אתם יודעים כמה פניות תקבלו ? אני מעריך שבאזור ה-100 לשבוע יהיה מספר סביר. כל בחורה שרשומה לאתר הכרויות תאמת לכם את הנתון הזה.

אתרי הכרויות

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים