לסיפור מאלה כל המאמרים

מהן הטעויות שגברים עושים באתרי הכרויות וכיצד תימנע מהם


מאת שרית גיל

בכל המובנים, אתה נחשב לגבר מוצלח: אתה משכיל, בעל קריירה וגם הכישורים החברתיים שלך מצויינים, אבל איכשהוא, כשזה מגיע לאתרי הכרויות, ההצלחה ממך והלאה. אם אתה מרגיש שלא ממש הולך לך כפי שהיית רוצה, כנראה שגם אתה, כמו גברים רבים אחרים, עושה את אותן הטעויות שוב ושוב מבלי להיות מודע לכך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להימנע מאותן טעויות ויגבירו את סיכוייך למצוא את אהבת חייך באינטרנט.



  1. פחות זה יותר - די ברור כי בעת מילוי הפרופיל שלך באתר הכרויות אתה רוצה להתבלט ולהיות בלתי נשכח אבל חשוב שתקפיד לא לחשוף יותר מידי. מומלץ ללכת על טקסטים קצרים, שובבים אך חיוביים, החושפים מספיק פרטים אישיים שיצרו עניין אצל הצד השני אבל שלא יסירו את המסתורין הראשוני שכל כך חשוב בהתחלת הדרך.

  2. תעלה תמונות מחמיאות אך עדכניות - ורצוי שלפחות אחת מהן תהיה עם חיוך. גם אם יש לך גוף של מתעמל אולימפי, ממש לא מומלץ להעלות תמונות ללא חולצה (ובטח לא כאלה בהן אתה מופיע עם מכנסיים פתוחים החושפים את התחתונים). רעיון גרוע נוסף הוא להעלות תמונה בה אתה מופיע עם האקסית שלך. אם אין לך תמונות מוצלחות עדכניות, בקש מחבר טוב לצלם אותך או אפילו שווה לך להשקיע בצילום מקצועי. זה בטוח יעשה את העבודה.

  3. תהיה אמיתי - אולי אינך מודע לכך, אבל חלק מהגולשים שקוראים את הפרופיל שלך ינסו לעשות "הצלבות" עם מידע נוסף שניתן למצוא עליך באינטרנט. ואם הם יגלו שהפרטים אותם ציינת בפרופיל שלך אינם נכונים, תהיה בטוח שהם יעבירו את זה הלאה. אם תקפיד על פרטים מדוייקים, תימנע מאי נעימויות בעתיד.

  4. הקפד על כללי הדקדוק - זאת באמת לא טרחה כזאת גדולה לכתוב בעברית רהוטה, ללא שגיאות כתיב (במיוחד שאתה יכול להעזר בעורך טקסט כמו וורד למשל שיתקן עבורך את השגיאות). בכל מקרה מדובר בהשקעה ששווה כל דקה כיוון שהוכח מעבר לכל ספק כי שימוש בשפה דלה וקלוקלת מוריד את מספר הפניות באופן דרסטי.

  5. החלטת לשלוח לה הודעה? תראה לה שבאמת קראת את הפרופיל שלה - נשים באתרי הכרויות מקבלות עשרות הודעות בשבוע בנוסח : "היי, מה שלומך? בא לך להיפגש?" אשר מעבירות להן את התחושה שהגברים ששלחו אותן לא ממש מתעניינים בהן אישית ומן הסתם שלחו בדיוק את אותה הודעה לעוד בחורות באתר בתקווה שלפחות אחת מהן תגיב. ובכן, הסיכוי לקבל תגובה על הודעה כזאת שואף לאפס. אם אתה מעוניין שהבחורה תתיחס להודעה ששלחת לה, תהיה קצת יותר מקורי: תקרא באמת את הפרופיל שלה ותציין בהודעה שלך פרט כלשהוא המתייחס למה שהיא רשמה שם. כך היא תדע שההודעה ששלחת לה באמת ייחודית רק לה.

  6. הבחורה הגיבה להודעה שלך? מצויין! קבע להיפגש איתה פנים מול פנים - תשכח מהתכתבויות ארוכות במיילים או בצ'אט. ככל שתמשכו את שלב ההכרות הוירטואלי יותר זמן, כך הסיכוי לפגישה אמיתית ירד. לכן, אם אתה מעוניין בפגישה איתה, קבעו להיפגש לדייט תוך שבועיים מרגע שהיכרתם, גם אם ממש נחמד לכם להתכתב במייל. אם היא כל הזמן דוחה את מועד הדייט בטענות שונות ומשונות, כנראה שלא יצא מזה כלום. פשוט עברו הלאה.

  7. אל תתבייש להציע מקום לדייט - נשים אוהבות גברים שלוקחים את העניינים לידיים, יוזמים פגישה ואף מציעים את מקום וזמן המפגש. כמובן ובמידה והמקום או הזמן לא מתאימים לה, הצע אפשרות נוספת. עצם זה שאתה זה שיוזם, מראה לה שאינך ביישן ושאתה יודע לקבל החלטות. מצד שני, שים לב שההצעה שלך לא תתפרש חלילה כדרישה אלא כהצעה בלבד. אם היא מציעה מקום או זמן אחר לדייט - זרום איתה.

  8. אל תגיע לדייט ראשון עם ציפיות גבוהות מדי - זכור כי המטרה העיקרית בדייט ראשון היא ללמוד להכיר את הצד השני ולבדוק האם יש בינכם כימיה בסיסית, אבל לא פחות חשוב שיהיה לכם גם כייף זה בחברת זאת. תתייחס לדייט כאילו אתה יוצא לבילוי ותשאיר את ההחלטות "הרציניות" לפגישות הבאות.

  9. דייט ראשון זה לא ראיון עבודה - בזמן הדייט, אתה יותר ממוזמן לשאול אותה שאלות אישיות על עצמה על מנת לשמור על שיחה קולחת אבל שים לב לעשות זאת בטוב טעם ולתת לשיחה לזרום באופן טבעי. אל תשכח גם לדבר קצת על עצמך על מנת לתת לה להכיר אותך טוב יותר, אבל בלי להתרברב או מצד שני, בלי לספר לה על כל הבעיות שיש לך בחיים.

  10. אל תדבר על האקסית שלך - לא ברור מדוע, אבל גברים רבים עושים את הטעות הזאת שלא רק שאינה תורמת להצלחת הדייט אלא אף גורעת ממנו כיוון שהיא מעבירה לבחורה את התחושה שאולי אתם לא באמת פנויים רגשית למערכת יחסים חדשה. מצד שני, גם אל תספר לה שכבר מזמן לא יצאת לדייט עם מישהי. זה פשוט לא מושך.

Click2Love - אינדקס הכרויות חינם. כל אתרי הכרויות במקום אחד... ובחינם!


מקור המאמר: articles.co.il

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים